Krásný výlet Krásnou

TYP: pěší výlet - vhodný i s kočárkem, cyklistický výlet, okruh na běhání, lyžařský běžecký okruh, výlet s malými dětmi

mírně náročný

11 km

296 m

TRASA

VÝCHOZÍ BOD: Parkoviště Krásná - Zlatník (0 km) – (A) Travenský vodopád – (B) Turistický přístřešek Plato – (C) BUS zastávka Visalaje – (D) Rozcestí Ježánky – (E) Osada Muroňka – CÍLOVÝ BOD: Parkoviště Krásná - Zlatník (11 km)

Z obce Krásná, lokalita Zlatník se vydáte po žluté značce podél Travenského potoka, stoupáte mírně až k Travenskému vodopádu – místo pro krásné fotografie. Odtud se točíte vpravo stále po žluté značce do turistického místa Plato, kde si můžete pod turistickým přístřeškem stejného názvu odpočinout, posvačit.

Celá trasa vede krásným listnatým lesem. Zde končí žlutá značka a pokračujete po zelené, cca po 10 minutách se otevírá překrásný výhled na beskydské kopce. Dále procházíte chatovou osadou až do vašeho cíle, Visalaje. Zde možnost občerstvení v restauraci nebo venkovním prostředí Chaty Visalaje. Odtud buď autobusem směr Krásná - Zlatník nebo pěšky po červené, směr Krásná - Zlatník.

mírně náročný

11 km

296 m

žlutá turistická značka zelená turistická značka červená turistická značka značka se symbolem kola

lesní cesta, zpevněná cesta, asfaltová cesta