Beskydská pivní stezka

Pivovary

MAPA PIVOVARŮ

Tipy na výlet

Kam se vydat napříč pivovary?

Výlet Pustevny, Radhošť

Od Pivovárku Ogar se vydáte kolem železniční stanice a přes železniční trať po zelené TZ k osadě Na Pekliskách. Odtud pokračujete stále po zelené TZ údolím potoku Bystrá kolem vodopádu Bystrá směrem na Pustevny.  Na rozcestí Tanečnice – sedlo se vydáte vpravo, po červené TZ směrem na vrchol Tanečnica (1.084 m.n.m) a dále až k rozhledně Stezka Valaška, odkud jsou

Přes Čeladnou do Kunčic a zpět

Z Beskydského pivovárku se vydáte vlevo do obce Ostravice. V centru obce můžete navštívit Ráj dřevěných soch a areál bývalé Arcibiskupské pily. Odbočíte vpravo přes železniční přejezd, za mostem přes řeku Ostravice odbočíte vlevo a kolem Penzionu Ivánek se vydáte po cyklotrase 59 (Rout 59) směrem do Frýdlantu nad Ostravicí. Cestou potkáte Srub Petra Bezruče a přírodní

Rožnovským údolím

Od Pivovarské brány se vydáte vlevo a cca po 100 m narazíte na Cyklotrasu č. 6012. Poté se vydáte vpravo, proti proudu řeky Rožnovská Bečva. Na křižovatce ulic Pionýrská a Nádražní zahnete vlevo na Cyklotrasu č. 46 a ta Vás po cca 100 m zavede pod most a dále podél řeky Rožnovská Bečva vzhůru proti proudu. U lávky pro pěší přes řeku zahněte mírně vpravo a po červené

K Freudovi do Příbora

Od Valašského pivovárku se vydejte vlevo a po žluté TZ pokračujte až na křižovatku u čerpací stanice. Zde pokračujte rovně stále po žluté TZ a také po souběžné Cyklotrase č. 6006. Ta vás zavede až do obce Hukvaldy. Cestou minete Areál Na mlýně, kde je malé muzeum mlynářského řemesla a stylová restaurace. Po levé straně budete mít oplocení Hukvaldské obory a podél