jquery content slider

Propagační brožura Vstupte do Beskyd získala ocenění v soutěži o nejlepší turistickou informaci

Beskydské informační centrum Frýdek-Místek, p. o. se v uplynulých dnech zúčastnilo veletrhu cestovního ruchu Regiony ČR v Lysé nad Labem, jehož součástí bylo také vyhlášení soutěže o nejlepší turistickou informaci TuristPropag.

Organizátorem soutěže byla obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Partnery soutěže byli: Asociace turistických informačních center, Středočeský kraj, Výstaviště Lysá nad Labem, Fórum cestovního ruchu a časopis Kam po Česku. Do soutěže se zapojilo celkem 118 soutěžících subjektů v rámci deseti kategorií. Vítěze vybírala šestičlenná odborná porota a neměla to lehké, protože se sešlo celkem 185 produktů. Vybíralo se systémem bodování ve škále 1 – 5, kdy 5 bodů bylo nejvyšší ohodnocení.

Do soutěže přihlásilo Beskydské informační centrum Frýdek-Místek, p. o. i své dva horké adepty – průvodce Frýdkem-Místkem Město² a průvodce Beskydami Vstupte do Beskyd. Odborná porota ocenila jako druhým nejlepším propagačním materiálem právě brožuru Vstupte do Beskyd. „Šedesáti stránkový průvodce turistickou oblastí Beskydy - Valašsko má za cíl informovat turisty o možnostech, které tato lokalita nabízí. Poradí, kam vyrazit na výlet, kde zažít nevšední zážitek či adrenalin nebo kde mohou zájemci načerpat zajímavé informace z historie našeho kraje,“ přibližuje tuto brožuru ředitelka Beskydského informačního centra Frýdek-Místek, p. o. Monika Konvičná. „Jsme proto rádi, že se nám dostalo tohoto ocenění i z řad odborné veřejnosti, jelikož průvodce si oblíbili nejen návštěvníci Beskyd, ale i návštěvníci veletrhů, kde máme na tento materiál velmi kladný ohlas,“ dodává Konvičná.

Ředitel obecně prospěšné společnosti Zlatý pruh Polabí Pavel Hlaváč věří, že tento první ročník odstartoval novou tradici soutěžní přehlídky v oblasti propagačních materiálů zaměřených na cestovní ruch. „Doufám, že snaha vydavatelů zvítězit v této celorepublikové soutěži, pomůže ke zkvalitnění letáků po obsahové i vizuální stránce a našim k turistům se tak ve výsledku dostane kvalitnější služba, jednoduše výmluvnější leták,“ řekl s tím, že i TuristPropag se musí poučit z nedostatků, které první ročník nesl a směřovat ke svému cíli: stát se prestižní přehlídkou tištěných turisticko-propagačních materiálů s prestižní cenou.

Brožuru Vstupte do Beskyd si můžete prohlédnout ZDE.

Aktuality

Registrace do tradičního závodu Běh do vrchu je spuštěna

Po, 23.10.2017

Pustevny budou v sobotu 2. prosince 2017 hostit 48. ročník tradičního...

celý článek >>

Užijte si nevšední sobotu na Bílé

Po, 23.10.2017

Přijďte si užít poslední říjnový víkend...

celý článek >>

Piaristické zahrady v Příboře se uloží k zimnímu spánku

Po, 23.10.2017

Piaristické zahrady v Příboře, které získaly...

celý článek >>

Nový pumptrackový park vyrostl v Ostravici

St, 18.10.2017

Milovníci horských kol, BMX a adrenalinu si od letošního...

celý článek >>

Na lyžaře v Beskydech čekají nadcházející sezónu novinky

St, 18.10.2017

Zima se blíží již mílovými kroky a jaké...

celý článek >>

Anketa

Našli jste na novém portále, co jste hledali?

Ano, vše co jsem hledal(a)

Ano, ale jen částečně

Ne, ale jsou zde zajímavé informace

Žádná z těchto odpovědí