Za krásnými výhledy k malebné hospůdce

TYP: pěší výlet, pěší výlet - vhodný i s kočárkem, výlet s malými dětmi

mírně náročný

5,6 km

238 m

0 m

TRASA

VÝCHOZÍ BOD: Frýdlant n. O. - železniční stanice (0 km) – (A) po modré přes řeku Ostravici směrem na Malenovice – (B) sportovní letiště Frýdlant – (C) odbočka vpravo po modré – (D) odbočka vlevo na žlutou Medvědí stezku – (E) po ní pokračujeme až na konec – (F) držíme se vlevo – CÍLOVÝ BOD: hospůdka U Pacošů (5,6 km)

Od rozcestníku u vlakové stanice ve Frýdlantu n. O. se vydejte vpravo po modré TZ směr Malenovice ulicí Poštovní, až k železničnímu přejezdu. Dále pokračujte přes křižovatku rovně k mostu přes řeku Ostravici. Hned za mostem je úzký a prudký, cca 50 m dlouhý chodníček. Po jeho zdolání uvidíte rozcestník, od kterého budete pokračovat dále obytnou zónou po modré TZ.

Kdo má rád letadla, a nevadí mu navíc malá zacházka z trasy, tak po cca 1 km natrefíte na odbočku vlevo, která vás po 800 m zavede na sportovní letiště. Zde můžete za pěkného počasí posedět na vyhlídkové terase místní hospůdky a nerušeně pozorovat letištní provoz v oblacích, a pak se vrátit zpět na trasu a pokračovat v procházce.

V části Malenovice Borová se za obecním úřadem vydejte chodníčkem vzhůru ke kostelíčku na vršku kopce, dále pak kolem hřbitova a po žluté trase Medvědí stezky značení až k hospůdce U Pacošů. Zde je váš cíl, a také příjemné posezení v hospůdce či na vyhlídkové terase, ze které jsou překrásné výhledy do okolní krajiny.