Okolo Tichavské hůrky

11,8 km

197 m

TRASA

VÝCHOZÍ BOD: Mniší - parkoviště u kulturního domu (0 km) – (A) držíme se vlevo po zelené – (B) držíme se vpravo po žluté – (C) odbočka vpravo - žlutá – (D) odbočka vpravo podél řeky Tichávky – (E) pokračujeme rovně – (F) Travertinová kaskáda – (G) držíme se vlevo - zpět k parkovišti – CÍLOVÝ BOD: Mniší - parkoviště u kulturního domu (11,8 km)

Výchozím místem je kulturní dům s hostincem v Mniší. Od něj sejděte k průjezdné cestě a vydejte se vlevo po značce . Po více než 2 km dojdete k turistickému rozcestníku „Měrkovice, U zvonařky“. Od něj pokračujte rovně po značce , která po 75 m odbočuje doprava a vy s ní.

Po 4,5 km vás dovede do Tiché k turistickému rozcestníku Tichá. Pokud byste se chtěli podívat do centra obce, kde je možnost se i občerstvit (cca 650 m), odbočte doleva ve chvíli, kdy značka klesá k silnici u říčky Tichávky. Od turistického rozcestníku „Tichá“ pokračuje trasa dále po silnici bez značení. Po přibližně 150 m se ale objeví značení cyklistické trasy PG01 – Radhošťská stezka se symbolem Radegasta. Před tím, než silnice překoná po mostě říčku Tichávku, nachází se po pravé straně přírodní památka Travertinová kaskáda, doporučujeme navštívit.

Dále trasa pokračuje po zmiňované cyklotrase až do Mniší ke křižovatce, kudy jste už šli na začátku výletu, takže zpátky k výchozímu místu již trefíte.

mírně náročný

11,8 km

197 m

žlutá turistická značka zelená turistická značka Cyklotrasa (dopravní značka)

pěšina, lesní pěšina, lesní cesta, zpevněná cesta