Kolem přehrady Morávky a Slavíče

24,2 km

612 m

601 m

Z výchozího bodu na lipovém parkovišti se vydáváme na kolech podél vodní nádrže. Naším prvním cílem je Křišťálová studánka, po jejímž navštívení nás čeká krásný výhled z hráze. Cesta pokračuje lesními stezkami k rozcestníku s naučnou cedulí o skupině Wolfram, známé odbojové skupině, a z Lipového sjíždíme k Úspolce, což je vzdálenost přibližně 7 km. Z Úspolky je to jen krátký úsek, asi 1,5 km, k seníku, odkud pokračujeme údolím. U rozcestí Nytrova kotly nás čeká památný křížek nebo boží muka a nedaleko se nachází budova U Horáka, odkud pokračuje stezka Wolfram. Máme možnost pokračovat přímo na Slavíč nebo projet oblastí a vrátit se slavíčským údolím zpát na Morávku, odkud se nám naskytnou výhledy na Prales Mionší, Velký polom a údolí Horní Lomné. Alternativně, pokud se rozhodneme nejít na Slavíč, můžeme odbočit doleva do lesa a sjíždět nad Úspolkou a osadou Psárky zpět do slavíčského údolí.

středně náročný

24,2 km

612 m

601 m

žlutá turistická značka červená turistická značka modrá turistická značka značka naučné stezky

lesní cesta, zpevněná cesta, asfaltová cesta, silnice